Clicky

 

Service en Garantie


Voor service en garantie kunt u direct bij SplashVision terecht, ook als u het product bij één van onze dealers heeft gekocht.

U heeft twee jaar volledige garantie op uw waterdichte televisie, en 1 jaar garantie op de audiosystemen. De garantie wordt enkel beperkt als het product niet juist gebruikt is, oftewel als de aanwijzingen in de handleiding niet zijn opgevolgd of als blijkt dat het product bijvoorbeeld beschadigd is door dat is gevallen of ergens hard tegen aan is gestoten.

Indien u een probleem ervaart met uw SplashVision product verzoeken wij u eerst telefonisch contact met ons op te nemen op 010 265 79 49.

Soms is het probleem namelijk eenvoudig op afstand op te lossen, het gaat dan bijvoorbeeld om het wijzigen van een instelling. Indien het probleem niet op afstand op te lossen is, dan zullen wij u verzoeken het product of een onderdeel ervan naar ons toe te zenden, zodat wij het probleem kunnen analyseren en oplossen. Het is eventueel ook mogelijk dat een medewerker van SplashVision u op afspraak thuis bezoekt om het probleem op te lossen.

Het is ons streven om er voor te zorgen dat u het niet langer dan één week zonder beeld of geluid hoeft te stellen. Mocht de reparatie van uw product langer dan één week duren, dan zenden wij u een vervangend of leen-product toe.

De kosten voor het verzenden van uw product naar SplashVision komen voor rekening van de koper, de kosten van het retour zenden naar de koper zijn voor SplashVision.

Het toezenden van een waterdichte televisie of audiosysteem kan verzorgd worden door Post en kost € 6,75 (één pakket zegel).

U kunt uw product zenden naar:

SplashVision B.V.
T.a.v.: Support
Ungerplein 2-22
NL-3033 BR Rotterdam

Adres:
Ungerplein 2-22
NL-3033 BR Rotterdam
Tel: +31 (0)10 265 79 49
Fax: +31 (0)847 180 828 
contact @ splashvision.nl

Klik hier voor het contactformulier.